Produktmomentkorrelationskoefficient

Då var första löprundan för i år avklarad. Var hög tid, resten av stafettlaget (jepp nu är vi ett stafettlag!) kör ju på för fullt. Själv minns inte ens förra gången jag sprang, hm.. Men det gick förvånansvärt bra nu måste jag säga. Jag sprang runt sjöarna i Sumpan och kände mig väldigt stark i kroppen. Lite irriterande bara att jag blev lite kissis redan på väg dit. Det var för övrigt en annorlunda men väldigt bra känsla att känna att man tränar inför nåt och är en del av ett lag. Då var det nästan som att det gick av bara farten, himla skoj faktiskt! Nu blir det nog vila resten av veckan dock för i eftermiddag åker jag hem till Sundsvall (eller var det Gävle, Katti? ;)) eftersom finaste storebrorsan fyller 35 imorgon. Jag har inte varit hemma sedan jul heller så, shame on me..

Jag borde däremot hinna med en massa statistik innan dess så nu måste jag allt återgå till världens längsta ord: Produktmomentkorrelationskoefficient. 36 bokstäver, det ni!


Lyssnar på:

Five Years From Now - Rasmus Kellerman


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback