Maja goes stafett

Kom nyss hem från en långpromenad nere på isen här i Värstan. Det är verkligen underbart fint och skönt ute nu, det tog faktiskt emot att gå inomhus igen. Tog iaf med min termosmugg med te och traskade fram och tillbaka över isen. Folk var ute med sina hundar, vissa var ute och sprang och några pimplade även, mysigt. Finns ett litet café i vad som nog har varit ett gammalt båthus där vid vattnet också, så ett bra tag bara satt jag där på deras trädäck och njöt av solen. Underbart skönt. Våren är på väg och jag älskar den.

Igår hade vi heldag med grupparbete i skolan kl.8-15. Det sades så sjukt mycket roliga saker av alla i vår härliga grupp så jag ångrar verkligen att jag inte skrev ner allt. Mitt minne är nämligen helt värdelöst. En sak som sades (och som jag inte glömmer i första taget) var iaf att Lisa, Klara, Katti, Sussi (fast hon vet nog inte om det själv än) och jag ska ställa upp i
Bellmanstafetten i augusti (!). Man kan uppenbarligen inte ens gå iväg fem minuter utan att vara stafettdeltagare när man kommer tillbaka. Jag ska aldrig mer ta kisspaus. Lisa ska även vara våran träningsledare (slavdrivare? ;)) när det börjar närma sig. Spännande ska det onekligen bli! Det är nästan så jag blir lite pirrig redan nu bara av att tänka på hela grejen, iihihi..



Sunnansjö vid den här tiden 2007.


Kommentarer:
Postat av: Lisa

Hahaha, slavdrivare! Jag blir också lite nervös när jag tänker på stafetten! Men riktigt kul ska det bli. Jag tänkte på dig när jag var ute och sprang förresten. Hörde nämligen på radion att Tiger Lou är på P3 live på tisdag. Hoppas du har en mysig helg!

Postat av: Sofia

Vårkramar! Vilket fint foto av Sunnansjö, vackert!

2010-03-13 @ 18:42:12
URL: http://poffens.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback