Extreme shoe makeover

Idag har jag piffat till mina sneakers. Förra veckan körde jag mina converse i tvättmaskinen så de blev vårfina och idag var det sneakersarnas tur. De blev tvättade med tvål och vatten och sedan fick de vit skokräm på sig. Även nya skosnören fick de eftersom de gamla dels var för korta och dels gick av härom morgonen.. Nu är jag iaf redo för våren, så bring it on! Jag har även införskaffat nya rättså tunna träningsbyxor som jag har klippt av till shorts idag. Det brukar nämligen bli snooorvarmt på Eriksdal när våren och sommaren närmar sig men nu är jag redo för det, så bring det on också!



Inte för att ni kanske vet hur de såg ut innan men nu är de iaf i toppskick!


Kommentarer:
Postat av: Hanna

Dom blev väldans fina skorna! Kul om det blev bra med shortsen också! Du verkar redo liksom :) Kramis!

2010-03-27 @ 23:11:32

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback