Sommarlov

Separationsångeeest men sommarlov! Nu har jag iaf lämnat lägenheten och om några timmar lämnar jag även Stockholm. Men två av sakerna som jag ville hinna med i sommar-Sthlm har jag iaf hunnit med i helgen. I fredags var Hanna och jag på Debaser Slussens uteservering (och Reisen, Pet Sounds och Imperiet) och igår var vi på Trädgården (och Malmen) och drack rosé. Lovely och väldigt somrigt! Men nu ska jag och Hanna fortsätta titta tennis och klippa jeansshorts innan det bär av norrut för min del.



Sommarsystrar ♥


Kommentarer:
Postat av: Sandra

"Klippa jeansshorts" känns väldigt -90, gör det inte? ;)

2010-06-07 @ 22:16:35
Postat av: Maja

Haha jo det har du rätt i! Och dessutom gick det sådär.. projektet är inte slutfört än om man säger så..


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback