Sollentuna here we come!

Snart är det sommarlov! PF imorgon och opponering på fredag kvar bara. I måndags lämnade Cicci och jag in vår superrapport om samverkan och insatser kring unga kriminella män i Sollentuna. Igår kväll gjorde vi succé på socialnämndens möte där i Sollentuna när vi presenterade vårt resultat. Vi fick tom applåder ;) Imorse körde vi samma presentation på socialtjänstens avdelningsmöte och det gick alldeles utmärkt även då. Otroligt skönt att ha det gjort och att det dessutom gick så himla bra! Och kul även att vi har fått höra så mycket gott om vår rapport! Vi kommer onekligen att sakna socialtjänsten i Sollentuna, särskilt vår fina handledare Sigrid, men vi kommer tillbaka. Det finns fortfarande praktik att genomföra,  C-uppsats att skriva och en karriär att göra och Cicci och mig glömmer de inte i första taget.. ;)


Cicci och jag vid ett annat lysande samarbetstillfälle i julas; pepparkakshustillverkning!


Kommentarer:
Postat av: Nina

Åh den där rapporten vill jag läsa!! Låter mycket spännande!

2010-06-02 @ 21:41:43

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback