Höga Kusten ♥

Fredag-söndag har mamma, Hanna och jag varit på minisemester i Höga Kusten. Det har varit en underbart avslappnande och skön helg med otroligt mycket vacker natur och vackra omgivningar. Vi har åkt en hel del båt och bott på två olika öar. Havet är verkligen så otroligt rogivande, och tankfullt på nåt sätt. Jag gillar att bara vara vid vatten. Hur som helst, fredagen tillbringade vi ute på fyren Högbonden. Det toookstormade från att vi kom dit tills på lördag morgon men lika glada var vi för det. Det var supermysigt där nämligen och det var riktigt fint på kvällen när fyren tändes. Och trots storm kunde vi ändå utforska lite i trollskogen där. På lördagen åkte vi runt och kikade på lite ställen kring Höga Kusten innan vi tog båten ut till Trysunda, vilket visade sig vara en riktigt charmig och härlig liten ö! Där blev det mycket promenader kors och tvärs över hela ön och idag tillbringade vi ett par timmar på en av stränderna där. Alldeles ensamma var vi och trots att det inte var sol- och badväder så var det så otroligt skönt att bara vara. Det är verkligen så vackert kring Höga Kusten! Jag är så glad att vi åkte dit och jag vill absolut tillbaka. Rekommenderas varmt!


      
Högbonden, Trysunda, Höga Kusten-bron    


Kommentarer:
Postat av: S.

Vem är din polare i randigt? Sten?

2010-06-21 @ 00:56:06
Postat av: Maja

Hahahaha du är så fyndig Sandra! :D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback