Maja ♥ Sthlm

Bussresa till Sundsvall på söndag kväll - check! Ikväll började jag nästan sakna Sthlm lite, innan jag ens har åkt härifrån. Mystiskt. Och särskilt eftersom jag har längtat hem ett tag? Jag längtar fortfarande hem och det ska bli jättemysigt att få ha sommar i huset med mamma och katt. Men jag och avsked - the neverending story. Det hjälper som inte att ha två hem som man tycker jättemycket om när man är som jag. Det känns bara lite som att jag har saker kvar som jag vill göra här i sommar-Sthlm. Iofs har jag redan gjort en massa skoj och jag har ju några dagar kvar här och dessutom är det ju lite sommar kvar när jag kommer tillbaka i augusti. Så, det blir nog bra. Ikväll tog jag en promenad ner till en brygga vid vattnet här i Värstan där jag satt och drack te och läste lite bok. Så jäkla skönt. Jag älskar varma sommarkvällar! Nu är det bannemej sommarlov..! Fast först måste jag bara stöka undan morgondagens opponering och sedan jobba dagis några timmar efter det. Men sen så. Så nu borde jag allt ta och sova lite. Jag är iofs galet trött så det borde inte vara några problem. Jag klarar mig nämligen inte så långt på 4,5 timmars sömn, vilket natten till idag gav. Men jag klagar inte, det var ju lätt värt det.. ;P


When I wake in the morning I stumble
When I make my love I fumble


Kommentarer:
Postat av: Sandra

Stockholm är ju som finast nu ju! inte konstigt att du får separationsångest.

2010-06-03 @ 22:44:08
Postat av: Sanna

Åh, vi måste försöka hinna ses innan du far!!

2010-06-04 @ 10:31:33

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback