Det ofrivilliga premiärdoppet

Igår badade jag äntligen för första gången denna sommar! Sjukt sent jag vet men så blir det varje sommar för mig. Årets premiärbad var dessutom ofrivilligt även om det var himla varmt och skönt. Jag var ledig igår så i måndags passade jag på att åka till pappa och Leena när jag jobbat klart. Igår hade papsi och jag nästintill heldag med fiske. Först tog vi en tur med båten på Holmsjön och fiskade med drag och sedan metade vi i Hassjön med resultatet nio abborrar..! Men, badet då. Det var så att min krok fastnade i en massa alger en bit ut i vattnet så jag fick helt enkelt slänga av mig kläderna och hoppa i. Som tur var var det varmt i vattnet, jag hade bikini under kläderna och jag fick loss kroken. Så trots ofrivilligheten så var det egentligen inte så farligt utan mest bara rätt kul och skönt. Så kan det gå! Varje sommar brukar jag säga att jag så gärna vill fiska men så blir det nästan aldrig av men i år har jag hittills fiskat fyra gånger vilket är helt underbart! Mera fiska!


Lyssnar på:

Paparazzi - Lady Gaga
Dancing On My Own - Robyn


Kommentarer:
Postat av: Nina

Båda dom låtarna dansade och sjöng jag och Josef (han nynnade) till i förrgår :)

2010-07-08 @ 22:49:47
Postat av: Sara

Gaga! ♥

Postat av: Hermanamalie

Very impressed!

2010-12-23 @ 08:42:26
URL: http://hermanamalie.blog13.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback