Bäbistokig

Inatt drömde jag att jag födde barn. Jag har ju haft sådana drömmar förr men den här var annorlunda för den kändes så otroligt verklig. Jag minns att jag var jätterädd för hur ont det skulle göra att föda och ville typ inte krysta. Jag är inte hundra säker på om bäbisen var en pojke eller flicka men den såg precis ut som mig när jag var bäbis, dvs alldeles svarthårig som ett litet troll. Men den var värsta söt och nöjd och ammade jättebra. Och hela tiden fanns det en pappa med i bilden som också var otroligt lycklig över detta nya lilla liv. Men, jag kunde inte se hans ansikte någon gång under hela drömmen. Rätt frustrerande faktiskt. Hm, jag undrar jag vad man skulle få för diagnos om man berättade det här för nån som kan tyda drömmar? Det var bara så himla verkligt och jag var så lycklig och älskade det lilla trollet mer än nåt annat. Får ser vad som händer inatt, kanske blir det en fortsättning med villa, volvo och vovve, vem vet..


Kommentarer:
Postat av: Kajsa

Ha ha Maja! Om du frågar MEJ så låter det som om din biologiska klocka tickar, trots din ringa ålder :-D

2010-07-18 @ 21:46:32
Postat av: Samdra

Drömtydning är, förutom det som är uppenbart, ren bullshit. Jag tror dock starkt på en volvodröm för dig inatt.

2010-07-19 @ 00:30:49
Postat av: Maja

Kajsa: Nu blir jag lite stressad här, haha! Men kanske är det så det är.. Kul att se dig här på min blogg förresten! :D



Sandra: Du har nog rätt. Fast någon volvodröm blev inte inte tyvärr, minns faktiskt inte vad jag drömde hmm..

Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Nu har du en ny chans att vara med i "dagens blogg". Det är enkelt. Skriva bara att du är med :D Ju fler kommentarer, desto större chans att vinna och ta del av mina 600 unika besökare.

LYCKA TILL!!!! :D



Klicka här för att komma till inlägget:

http://mollymus.blogg.se/2010/july/dagens-blogg-2.html#comment

2010-07-19 @ 10:01:50
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-19 @ 10:15:17
URL: http://millahoman.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback