Tomorrow, in a year

Så, idag var alltså Hanna och jag på electropop-opera. Det var riktigt häftigt och riktigt speciellt men sjukt svårt att beskriva för andra. Anders kom hem efter föreställningen i fredags och beskrev den som "annorlunda", vilket lät lite oroväckande. Men den var ju faktiskt det på ett väldigt bra sätt! Jag har aldrig varit på opera förut och jag är tveksam till att jag skulle gilla det, men det här gillade jag verkligen. Det var en bra blandning av operasång och popsång och så en himla massa fridans och rök och grejer. Hela uppträdandet var riktigt snyggt gjort och framfört! Det enda jag tyckte var lite sådär var möjligen slutet, men resten vägde definitivt upp för det. Riktigt tjusigt och speciellt men jag skulle rekommendera att ni kollade på ett klipp från operan själva för att kanske förstå lite bättre vad det hela handlade om.



Kommentarer:
Postat av: Sandra

Klart intressant! Verkar riktigt snygg visuellt och jag kan tänka mig att det är betydligt bättre live än i ett klipp såhär. Det kryper lite under skinnet på mig och jag var tvungen att snabbspola lite.

2010-01-31 @ 20:19:19
Postat av: Anonym

Kryper I skinnet kanske, för jag vet inte om det kröp in inunder.

2010-01-31 @ 20:19:57
Postat av: An infected spinal column in a bap

Sista låten lät som en lätt modifierad version av Heartbeats. Man kan lyssna på skivan @ http://www.theknife.net

2010-01-31 @ 20:36:37
URL: http://fringo.org
Postat av: Hanna

Tack finaste syster för 30-årspresenten! Mkt bra bloggat tycker jag också, du är duktig på att formulera i text, bara så du vet det... Kraam!

2010-01-31 @ 20:39:39
Postat av: Mariuskaja

Nice site, keep up the good work!

2010-12-16 @ 12:30:12
URL: http://mariuskaja.blogbow.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback