Slut på mammahelgen.

Mammahelgen är slut. Mammsing åkte tillbaka norrut för några timmar sedan och som alltid känns det så himla tomt och ledsamt för oss som är kvar här. En fantastiskt mysig, skön och härlig helg har vi haft tillsammans dock. Igår shoppade vi lite, besökte ett galleri, gick på bio ("Fish tank" - sjukt bra film!), drack lite öl på Imperiet, käkade middag i Västra Skogen och sedan bara slappade hemma hos Hanna. Idag har vi shoppat lite mer och sedan hann vi käka lite gott här i Sumpan innan det var dags att följa mamma till tåget. Jag känner att vi har haft mycket kvalitétstid i helgen. Samtidigt som vi hunnit med att göra en massa härligt så har vi verkligen hunnit umgås också och bara vara och haft det bra ihop. Underbart. Jag är såå glad att mamma kom ner. Hanna och jag känner oss dock lite smådeppiga nu, sådär som vi brukar göra när vi skiljs från de vi älskar. Men det ska vi försöka bota genom att dels vara tillsammans här i Sumpan ikväll men också genom att vila våra ögon på vackra, vackra Joel Kinnaman i kvällens Johan Falk-film. Apropå Joel Kinnaman och apropå att det är den 17 januari idag så vill jag avsluta med att säga GRATTIS till finaste Ninan som fyller 25 år idag!! Hurraaa för henne!! ♥


 


Kommentarer:
Postat av: Nina

Joel, I love you!!

2010-01-17 @ 23:02:59

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback