Maja goes normal?

Idag är en skum dag. Eller, jag har blivit skum. Eller, trött egentligen. Jag har blivit en sån där som har svårt att ta mig upp ur sängen på morgnarna (häromdagen snoozade jag i 1,5 timme!) och en sån där som helt plötsligt lägger mig i sängen och strötittar på tv!? Det här låter antagligen som en helt normal människa för er men jag brukar inte riktigt vara såhär. Inte i lika stor utsträckning som den senaste tiden iaf. Kanske har jag inte riktigt kommit ur julledighetslunken.. Eller så har jag inte riktigt vant mig vid mina lite ändrade matvanor och blir trött därför.. Eller så är det en sån där förkylning på gång, hoppas inte.. Eller så är det för att jag inte har superdupermkt saker jag absolut måste göra (fast det har jag säkert bara att jag inte kommer på dem..). Ja, inte vet jag. Men idag sov jag till 8:30 och sen har jag pluggat men i extreeeemt seg takt. Nu känner jag mig dock relativt klar med senaste hemtentan, den får duga. Men vad ska jag då göra nu? Inte det minsta intressant för er att veta men troligtvis blir det städning av lägenheten (om någon slags disciplin infinner sig snart dvs) eftersom mammsing kommer ner till helgen! Det ser jag jättemkt fram emot (mamma alltså, inte städningen). Om några timmar är det även ÄNTLIGEN dags för Afro Aerobics! Har längtat sååå mycket efter det, ska bli så jäkla kul! Ny dans och allt, weeei!

Lyssnar på:
Summer skin - Death Cab For Cutie


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback