Min andra storasyster

Ikväll har jag varit hos Jessica, min andra storasyster :) Vi har tittat på Twilight, pratat, druckit vin och ätit choklad och kladdkaka. Fantastiskt behaglig och trevlig kväll! Det blev tredje gången gillt med Twilight nu men jag kan fortfarande inte se den utan att gapa/dregla, fnissa och fånle två timmar i sträck, så kan det vara ibland. Gimli var också med oss och när jag tittade bort två sekunder så tog han plötsligt mitt knåp och började gnaga på det! Ve och fasa! Paniken var total innan Jessie lyckades lirka loss det ur hans mun. Det kanske ska påpekas att Gimli är en hund. Iaf, så nu borde jag nog ta och tvätta mitt kära knåp.. Vilket iofs kanske inte vore en så dum idé med tanke på att Ante påstår att mitt knåp är smitthärden för svininfluensan..



Kommentarer:
Postat av: Hanna

Så bra att det blev av äntligen! Låter som en mysig kväll (förutom knåp-incidenten). Kramar på namnsdagen finaste Maja!!

2010-02-28 @ 11:19:57
Postat av: Nina

Haha, det där knåpet alltså..

2010-02-28 @ 21:11:23
Postat av: Jessica

Snygg man vart då ;p hade jag vetat att det skulle komma en pressfotograf hade man ju snyggat till sig lite ;)

Hur gick det med knåpet? Överlevde det tvättmaskinen? Tänker så det inte blev som med Signes gardiner.. ;)

2010-03-02 @ 08:44:16
Postat av: Maja

Jag tog ju den enda bilden du faktiskt godkände! :P Knåpet överlevde, men så fick det bara handtvätt också. Men det blev väldigt fräscht så Gimli gjorde mig nog egentligen en tjänst ;D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback