Team Habitus

Vilken helg! I fredags var Hanna och jag på Popaganda och såg Jonathan Johansson och Robyn. Sistnämnda var helt sjukt bra! Utan tvekan bland det bästa jag sett. Om man ändå kunde dansa som hon.. Igår såg vi Shout Out Louds också, helt fantastiska som alltid. Men, helgens höjdpunkt måste nog ändå vara gårdagens Bellmanstafett. Team Habitus aka Klara, Lisa, Katti, Sussi och jag kom 10a bland de 76 damlagen med tiden 2:01:53! Jag startade och var otroligt nervös innan men efteråt var jag jättenöjd med min tid på 23:33. Visserligen sprang jag 80 meter kortare än de andra men ändå. Jag är verkligen helt sjukt stolt över oss och hade så himla kul med mina fina klassisar - ni är bäst!



Team Habitus


Kommentarer:
Postat av: Sandra

Ni är skitduktiga! Och jag kommer förmodligen gräma mig länge länge för att jag inte fick se Robyn. Såg henne för massa år sen men det är ju inte samma sak.

2010-08-29 @ 13:22:40

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback