Hejdå Sundsvall!

Så var sommaren i Sundsvall över. Imorgon bitti åker jag ner till Sthlm igen. Med blandade känslor, som alltid. Det har varit en helt underbar sommar iaf så jag är nöjd på så sätt. Och även om tiden har flygit förbi så känner jag ändå att jag har varit hemma länge och hunnit med mycket roligt. Nu blir det 1,5 veckas ledigt i storstaden innan skolan börjar igen. Blir nog bra det med.

Idag fick förresten min mamma den största bonuschecken hon nånsin fått från ICA, som belöning för att hon handlat så mycket där i sommar. Ett tecken på att vissa (läs: Maja) har ränt där liiite för mycket kanske..? Haha, så går det när man anställer heta killar i kassan ;)


Kommentarer:
Postat av: Lina

En aning udda smak faktiskt. :P Tonfisken var ju JÄTTEGOD! Dock tyckte jag att pepparroten förstörde lite av smaken... Ingenting jag skulle kunna äta alltför ofta av men kanske en gång i halvåret, haha.

Min lillebror, däremot, tyckte det var hur gott som helst. Och då är inte han den som är alltför förtjust i att prova på något nytt och allra helst saker som han trodde han kunde dö av när han var liten. :p

2010-08-22 @ 10:00:27

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback