Flickan med guldbyxorna

Idag har jag spenderat pengar. Jag har varit på stan med Sussi och köpt nya träningstights och sandaler! Träningstightsen som jag har är nu fyra år gamla och helt sönder i sömmarna. Mina nya är hela och fiiina. Sandaler har jag nog inte haft på tio år så det är jag ännu gladare över att ha hittat! De är svarta och typ gladiatormodell antar jag. Och sådär så jag kan dra åt dem, annars sitter såna där aldrig ordentligt på mina fötter. Sen så var jag och klippte mig också så där rök ytterligare lite cash.. Men glad är jag över mina nya fina saker och mitt fixade hår! En pocket köpte jag också, eftersom min tid med Herta Müller är över, så nu ska jag ta den och mitt vin och lägga mig och läsa lite.


Lyssnar på:

Still Remember - Ola


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback