Aj

Igår var det äntligen dags för första boxpasset på 2,5 månad. Samma uppehåll som med afron alltså. Det var sjukt roligt men jag var ännu mer mörbultad efteråt än vad jag var efter afron i söndags. Inte så konstigt iofs.. Men det kändes, särskilt i handlederna, att det var ett tag sedan jag boxades sist. Och det känns lite i dem även idag, mina handleder är ganska klena.. Mycket armbågar körde vi också vilket jag älskar! Men de har ju varit vackrare än idag om man säger så, och det ser värre ut på riktigt än på korten.. Vänster sida av min rygg värker också, så fort jag andas typ, vilket är mindre bra. Men jag hoppashoppas att jag bara sträckt nån muskel eller så och att det går över tills imorgon. Ingen hit att springa stafett på lördag med en trasig rygg inte..

 


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback