S3a's finest har gjort det igen!

Igår blev vi klara med vår kvalitativa uppsats! Kändes nästan lite overkligt när vi konstaterade att vi inte hade något mer att göra. Men vi har ju faktiskt jobbat på otroligt bra denna vecka, hela dagarna har vi suttit på Studentpalatset (jag kommer att sakna dig Pedagogen!). Bra och snygg blev uppsatsen till slut iaf så det känns braaa. Vår grupp var uppenbarligen ett vinnande koncept ;) Hemtentan är jag också i stort sett klar med, den ska väl läsas igenom bara. Och restuppgiften får också räknas som klar, har inte lagt ner alltför mycket energi eller tid på den ska väl erkännas. Men en helt pluggfri vecka i Hamra väntar nu iaf, känns så grymt skönt!

För övrigt så hade jag, Hanna, Jessie och Richard "New Moon"-kväll hemma hos dem igår. Och särskilt en replik gav mig fjärilar i magen och gjorde mig alldeles fnissig (eller var det rödvinet, hm?). Det är iaf Edward som säger till Bella: "You give me everything just by breathing."  Hmm.. Den kommer inte riktigt till sin rätt såhär svart på vitt känner jag dock.. Ger inte samma effekt liksom. Asch, se filmen istället vettja! Av någon anledning hade även varenda bar mansbringa som dök upp i bild ungefär samma effekt på mig igår kväll. Det måste ha varit något i luften.. Aska kanske?!



Lisas äppelskrutt vs Majas äppelskrutt
(och då var våra äpplen lika stora från början...)


Kommentarer:
Postat av: Jessica

Ahaaa! Jag tyckte bara du verkade svältfödd i allmänhet. Kan tillägga att innan vi slog på New Moon så visades Legend of the Seeker på TVn, och där visades det bara mansbringor och biceps som tydligen imponerade djupt på damerna ;D Maja gjorde en ganska verklighetstrogen imitation av den kända scenen från filmen När Harry mötte Sally... ;D Ska banda lite Seeker-mansbringor och ge damerna i present tror jag ;)

2010-04-17 @ 11:49:54
Postat av: Tore Norberg

Jag kommer ihåg första gången jag såg dig äta ett äpple. Du tuggade i dig hela skruttet, det var verkligen ett wtf!?-moment.

Postat av: Sandra

Jag äter äpplen som Lisa. Ditt äppelskrutt ser ut som min pappas äppelskrutt.

2010-04-18 @ 18:15:58

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback