Deckarnörden Maja

Idag har jag unnat mig en bok som inte var pocket (!). Det blev lite som en slags belöning för att jag stökat undan allt plugg innan fjällresan. Det är verkligen semester för mig nämligen, när jag har tid att läsa sånt jag faktiskt vill läsa. Och när jag kan göra det när jag vill och hur länge jag vill. Nu är det väl iofs tänkt att jag ska åka en massa skidor på längden och tvären och runtrunt. Men de andra stunderna, på kvällen och så, då kommer boken vara min bästa vän. Frågan är bara hur jag ska kunna hålla mig från att tjuvkika i den i en hel vecka, särskilt då jag längtat efter den sedan i höstas.. Hmm.. Ikväll börjar förresten en annan svensk deckare på SVT1 nämligen "Kommissarie Winter" av Åke Edwardson. De böckerna gillar jag också, fast jag är inte jätteförtjust i Magnus Krepper som ska spela huvudrollen. Fast det blir säkert bra ändå. Jag har iofs inte ens bestämt om jag ska titta än..

För övrigt så var teatern igår otrooligt bra! Bland det bästa jag sett. Och så har mitt köksbord rasat ihop idag. Bara sådär. Och så är det dags för Jonathan Johansson på Södra Teatern imorrn. Här händer det grejer minsann..


Lyssnar på:
I'll be seeing you - Billie Holiday
Dina händer är fulla av blommor - [ingenting]
Treading water - Elin Sigvardsson


Kommentarer:
Postat av: Sandra

För mycket tung kurslitteratur på köksbordet!

2010-04-12 @ 21:05:08
Postat av: Maja

Mkt möjligt. Just nu är kurslitteraturen dock under bordet i ett försök att få det rakt..

Postat av: Sandra

Multifunktionellt. Jag är absolut för alternativa användningsområden. Jag gav en gång bort en bok i present till en kille som ägde typ en bok sammanlagt. Nu kan man ju tycka att jag borde gett honom nån annan present men istället skrev jag det att om du inte tänkte läsa den så kan du ju alltid stötta upp nåt skevt bord med den.

2010-04-12 @ 22:15:09
Postat av: Maja

Haha, han skulle bara veta hur bra det funkar! Särskilt lagboken funkar väldigt bra för just det ;)

2010-04-12 @ 22:31:37
URL: http://majo.blogg.se/
Postat av: Lukasinga

I see first time your site guys. I like you :)

2011-01-28 @ 17:24:07
URL: http://lukasinga.blog13.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback