I saw sparks.

Jag kan bara tycka att det var så fruktansvärt onödigt.
Men nu fokus.
Fokus.

Idag bestämde jag mig för att haka på Cissis önskan om Berlin. I slutet av oktober åker vi om allt går som det ska. Det kommer bli så jävla bra. Ja, jag kan känna det nu. Jag är nervös också men det blir ju bra. Berlin minsann. Häftigt.

Ibland kan det vara påfrestande och ansträngande att känna så mycket och ofta som jag gör. Att vara en sådan känslomänniska. Men hellre det. Hellre full av känslor än att inte känna alls. Och visa dem. Även om man långt ifrån alla gånger känner positiva saker. Faktiskt.

Roast på Berns ikväll. Med Björn Gustafsson minsann. Mycket lägligt och mycket behövligt för min del. Undrar om de som planerar avsnitten är synska? Och om de isf planerade efter mitt liv ikväll?

Fokus på Björn Gustafsson.
For now.


Kommentarer:
Postat av: Sandra

Berlin låter ju fantastiskt. Klart du ska åka! Jag blir mycket avis. :)

2009-09-08 @ 12:41:15

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback