Tortyr.

Jag kan för mitt liv inte förstå vad det är Kanal 5 vill!? Ikväll sänder de det sista dubbelavsnittet från förra säsongen av Grey's Anatomy igen. Igen! Det var ju det vidrigaste som någonsin visats på tv. Så varför plågar de en om och om igen? Det är tortyr, det var ju viiiidrigt! Sluta visa det säger jag! Man kan ju såklart helt enkelt välja att inte se det men jag vill bara poängtera att jag tycker att det är elakt gjort av dem. Hmpf. Jag tänker iaf inte titta, jag ska nämligen på middag med Hanna hemma hos Jessica och Rickard i Älvsjö. Hundra år sedan vi sågs sist så det ska bli himla skoj! För övrigt så börjar den nya säsongen av Grey's nästa onsdag. Jag väntar med skräckblandad förtjusning.



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback