Snabb sammanfattning sedan sist..

Supertrevlig tjejkväll med Sanna, Ida, Elisabet och Jessica med good middag, vin och Dirty Dancing i tisdags. Jättemysigt och roligt var det verkligen.

Galet boxpass med Hector på onsdagen. En skulle stå i plankan medan den andra la sina fötter på ryggen på den personen och gjorde armhävningar. Jag kom inte ens upp i plankan då. Men det var ett grymt pass, även om jag hade ont i benen många dagar efteråt..

Tingsek på Debaser Medis på torsdagen. Så jäääkla bra! Grym var han verkligen. Mkt bättre än jag hade vågat hoppas på. "Good vs Bad" rekommenderas varmt! Såg även Sarah Dawn Finer, Christian Kjellvander och Timbuktu springa omkring där.

Lek med kusin Åsa och kusinbarnen Olle och Albin på fredagen. Jag fick tom vara ensam med Albin (!) medan Åsa hämtade Olle på dagis. Mäkta stolt var jag då vill jag lova, och bra gick det. Brorsan var i stan i helgen också så han kom också och lekte lite. Sedan blev det barrunda för honom, mig och Hanna. Eken --> Akkurat --> Marie Laveau. Akkurat var ju rena ölparadiset, mera mera!

Lördagen bjöd på utställning av grymma studenter på Hyper Island ute vid Telefonplan. Riktigt coola grejer. Efteråt blev det plugg och tokgod mat hos Cissi i Jordbro. Syskonmys hos mig på kvällen.

Och idag har det varit juridiktenta 9-14. Jag tror det gick okej, fast så brukar jag inte känna så det skulle kunna ha gått käpprätt åt pipsvängen också, det är lite oklart. Vi får se om tre veckor, nu är det gjort iaf. Nu vankas det ledigt och tentaöl! Lovely. Köpt biljett till Göteborg har jag gjort idag också. 9-11/11 åker jag ner och hälsar på Sussi, längtar!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback