Potatis och torsk med fransk gratäng

Nu är det himla mkt att läsa i skolan. För mkt. Ca 1-2 böcker i veckan plöjer jag. Det är liksom bara att köra igenom dem och hoppashoppashoppas att nånting stannar kvar. Men det är högst tveksamt. Det känns som praktiskt taget det enda jag gör dagarna i ända, så fort man har en stund över så finns det alltid nåt att läsa. Så har det varit sedan vi började med juridiken och det är inge kuuul längree.. Suck. Nu har jag iaf haft middagspaus och kollar Hell's Kitchen. Me like Gordon! Jag åt förresten potatis och torsk i ugn med sån där fransk gratäng på till middag idag. Jag tänker bara på Mats då. Han gillade den maten. Särskilt själva franska gratäng-grejset. Och rätt i det hade han för gott är det. På måndag är det ett helt år sedan Mats gick bort. Det är helt ofattbart. Här är lite fina gamla bilder jag hittade på honom. Det är mamma och Mats när vi var på semester på Ulvön. Fint fint, sånt ska man minnas. 


 


Kommentarer:
Postat av: Hanna

Nä, det är ofattbart att det gått ett år... Kommer ihåg hela den hemska söndagen förra året. Tänkt på Mats varje dag nu den senaste tiden..

2009-10-01 @ 17:54:15
Postat av: Nina

Massa kramar och tankar till er allihopa.

2009-10-01 @ 18:13:01
Postat av: Sandra

Gratängjoxet ÄR ju gott! :) Fina bilder, ser mysigt ut. Kram kram

2009-10-02 @ 23:22:15

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback