Twilight

Göteborg var la great! Det blev julmys, shopping, bio, whiskey, pannkakor m.m. Och så blev det "Twilight". Jag trodde inte att den filmen var något för mig men ack så fel jag hade. På två timmar kunde jag inte stänga munnen och knappt andas heller för den delen. Riktigt bra film faktiskt! Och jag har då aldrig sett så heta blickar och en sådan intensitet mellan två personer..! Herreminje, det var ju så man fick ståtrosa! Så Sussi omvände mig med andra ord och ikväll är det min tur att omvända Hanna, hehe..

  


Kommentarer:
Postat av: Maria

Tänkte kika in på din blogg då jag knappt gjort det tidigare =) Det var längesen man pratade med dig Maja, hoppas du fortfarande kommer ihåg mig :p

Jo, visst är Twilight bra! Säger jag som är en filmnörd om du kommer ihåg alla filmkvällar du, jag, Karin, Stina, Nina mfl hade...

jag hade hur som helst inte heller så höga förväntningar på filmen tills jag såg den i maj. Sen köpte jag alla fyra böckerna av Stephenie Meyer och jag kan säga en sak... tog filmen andan ur dig, så gör böckerna det med! Det går INTE att sluta läsa dom. Jag rekommenderar dessa starkt! Ska du se film nr två, New Moon, på bio? Ha d bra. //Maria Olsson från Alnö


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback