Grym musik och good mat!

Det är något alldeles speciellt med Shout Out Louds. Hanna och jag var och såg dem igår på Debaser Medis och lyckan sitter fortfarande kvar i kroppen. De var helt galet bra! Precis som förra gången vi såg dem för två år sedan. Att de inte spelar live oftare.. Fast då vore jag om möjligt ännu mer pank än jag redan är. Ruskigt bra var det iaf. Markus Krunegård smög omkring där också vilket var extremt trivsamt för ögonen. Ett tag stod han och Adam (sångaren i Shout Out Louds) och pratade rätt länge. Då var det hjärtattacksvarning på Hanna och mig (som stod typ två meter därifrån och råspanade). En timmes dans blev det som avslutning på kvällen också till galet bra musik! Vi konstaterade att det var verkligen inte igår som man svängde loss till "Uppsnärjd i det blå" (Håkan Hellström) ute. Lovely!


  


  
Här är bilder från Hannas och min trerätters från Delicard som vi slängde ihop förra fredagen. Riiiktigt smaskigt var det! (gratis är gott!)
Prosciutto med tapenade och inlagd paprika till förrätt.
Anka till huvudrätt (det ni!)
Manchegoost och päronmarmelad till efterrätt.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback