Utgång, Hermans och längtan

Då har Ninan åkt norrut och man bor själv igen. Lite trist, jag gillar sällskap. Särskilt Ninan! Igår blev det utgång för vår del. Rosévin och jättetrevlig förfest i Skrapan började vi med och fortsatte sedan med häng på Södra Bar. Det var schysst! Obligatoriska donken blev sedan finalstoppet för några av oss. Men det är lite jobbigt att jag sover så dåligt när jag har varit ute. 6 timmar blev det inatt och det räcker som inte riktigt.. Så nu är jag lite trött. Samtidigt som jag har lust att hitta på nåt. Jag är kluven helt enkelt. Var iaf iväg och käkade middag med Anders och hans mamma tidigare ikväll. Det var himla trevligt! Och gott! Vi käkade vegetarisk buffé på Hermans där jag aldrig hade varit förut. Mumma var det och sjukt mätt blev man.

Igår kollade jag igenom lite kort från Hannas och min jorden runt-resa. Jag längtade tillbaka så mycket att jag nästan började gråta. Det knöt sig i magen och jag ville bara tillbaka! Särskilt till Australien faktiskt. Aah, de där fyra månaderna var så jävla underbara!!

   

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Bilden på saltvattensbassängerna är fantastisk. Jag blir törstig. Det var ju inte logiskt, men ändå.

2009-05-24 @ 01:32:05

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback