Omringad av fina människor

Då var det jag och Jonathan Johansson då (musikmässigt alltså, han är inte här på riktigt). Har haft besök av Oskar ikväll. Vi har druckit te och ätit choklad och spelat Nintendo tills det la av. Himla trevligt var det! Har ju annars Ninan boende hos mig sen igår men den spelevinken är ute på galej hon. Jag å andra sidan är lite seg. Blev sent igår nämligen och tidigt imorse så jag har varit rätt seg hela dagen. Piggnade till lite av step/muskelpasset som Johanna och jag var på förut idag dock (man var ju så illa tvungen då det ju var värsta mördarpasset!). Men igår iaf så var Hanna och jag på middag hemma hos våra gamla grannar från när vi bodde på Alnö. Hur trevligt som helst var det! God mat, gott vin, roliga samtal och bara så himla härligt att ses! Tyvärr är bilderna från då fortfarande kvar i Hannas kamera.. Men sent blev det som sagt och imorse skulle det bokas pass så så var det med det. Ska ta och krypa ner nu faktiskt. Imorrn är det ju hemtentaskrivande som gäller as usual. Men sen tänker jag bannemej ta lite helg..!

   

Oskar & jag för massa år sedan, Nina & jag förra sommaren, Johanna & jag ganska nyss

Lyssnar på:
Aldrig Ensam - Jonathan Johansson


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback