Magen nu igen..

Kvar i Sundsvall är jag. Tanken var att åka söderut igår kväll men så vaknade jag på morgonen men den här jäkla magåkomman som drabbat mig typ fem gånger förut. Jag blev liggandes i soffan med magvärk hela, hela dagen. Inge kul alls. Tur att man har en mamma som tar bästa hand om en. Idag känns det lite bättre så ikväll får jag nog allt ta och pallra mig ner till Sthlm. Hade egentligen en viktig föreläsning idag kl.10-13 men förhoppningsvis klarar jag mördarhemtentan på nåt sätt ändå.. Var nog för övrigt den i kombination med lite annat som utlöste hela magontet. De flesta andra gånger jag fått sådär ont så har det varit någon slags psykisk stress involverad nämligen. Men enbart det var det väl knappast. Skönt att vi inte behövde åka in till sjukhuset iaf. Vi var på väg där ett tag när det var som värst nämligen men sen lugnade det sig som tur var lite. Nu ska jag försöka packa ihop lite tror jag och ta mig en dusch. Önskar att jag kunde stanna här jämt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback