Större förhoppningar än Askungen..

Inatt drömde jag att jag gick till en affär och bad dem göra en klänning av mitt knåp... Jag minns att jag var väldigt glad och hoppfull om det hela. Tydligen tyckte jag att det bara var att klippa av den där tunna tråden så skulle det på något helt magiskt vis bli en jättefin klänning! Det är ju redan rätt känt att jag jag är ungefär sämst i världen på att sy men nu blev det ju om möjligt än mer uppenbart att så verkligen är fallet... Eller är det någon som tror att knåpet faktiskt skulle kunna bli en fin klänning kanske?


Kommentarer:
Postat av: Hanna

Du ÄR ju störd! ;)

2009-05-26 @ 18:50:49
Postat av: Nina

Det kanske inte är långt kvar tills du får en klänning av den där. Jag tror ju fortfarande på att du kommer veva av tråden en dag när du sitter och svingar den.

2009-05-26 @ 20:02:36

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback