Öbergs goes Bygglov

Nu börjar det nästan bli bildkvalité på min lägenhet. Fast ikväll orkar jag inte fota. Men det är faktiskt rätt otroligt vad jättefint det är här med tanke på att jag inte ens bott här i en vecka. Och väldigt mycket av det fina har jag att tacka min fantastiska mamma och min fantastiska syster för. I fredags var mammsen och jag på äventyr på IKEA Barkarby. Vi kom hem med en hel del grejer, men framför allt ett sjukt tungt cd-ställ som stackars mamma släpade hela vägen hem.. Stålmamma är vad hon är! Och igår köpte vi bussnygga gardiner på Åhléns, som lite senare även visade sig finnas hemma hos kusin Åsa, bra smak går tydligen i släkten ;) Jag är så nöjd för de blev verkligen helt perfekta. Vi tog oss igår även till en stooor mattaffär i Bromma och införskaffade en dörrmatta som supermamma (superlativen flödar ikväll, och med all rätt) skar till idag så den passar som en smäck i min hall. Supermamma slog sig sedan ihop med supersystern och lappade ihop min hallfåtölj så den ser som ny ut! Gosh, ja de har verkligen slitit för min skull.. Vad skulle jag göra utan mina nära och kära. Apropå det, här är en liten när och kär till mig som vi hälsade på igår :)


Söt-Olle!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback