Våren är här!

Idag har det varit vår! Riktig och underbar vår. Jag trodde att det som vanligt skulle vara kallt ute trots en massa sol, men tydligen har det varit 11 (!) grader idag. Så Nina och jag gick på långpromenad härnere längs vattnet, jättehärligt var det! Vi såg inga kaniner men vi såg däremot andra djur samt en frågeslinga med avancerade krigsfrågor. Efter det tillbringade jag en hel del tid i telefonen för att kolla upp sommarjobb. Stress, stress, stress alltid samma visa varje år.. Och nu har jag precis lagt ut min tågbiljett för den 8/4 på Tradera. Vår nästa examination blev nämligen flyttad från 9-12 till 15-18 den dagen så det förstörde mina resplaner ganska rejält. Såna gånger är det tur att Cerisresor finns till hands sent på kvällen..! Och nu på torsdag åker Ninan och jag upp till Sundsvall tillsammans, det blir bra.

 

Kommentarer:
Postat av: Anna

Nina ser ut som en påskkärring där på bänken. :p

Kram på er! //Anna, Carl och "Bård" :p

2009-04-01 @ 16:36:17

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback