Midsommar - festligheter och turné

Så var midsommar över och bra blev den. Igår var mamma, Hanna och jag först och tittade på folk som trallade kring en stång i Ljustorp. Vi tittade lite och fikade lite men fiskedammen lämnade jag faktiskt över till kidsen i år även om det tog emot lite.. När vi kom hem blev det grillning vilket var sjuukt gott och så jordgubbar och glass - mumma! Kvällen tillbringade jag sedan tillsammans med Nina hemma hos vänner till henne. Himla trevligt blev det också! Öl, musik, prat, trolleri och grejer, me like! På natten traskade jag i regnet till A&M's lgh och sov där, eftersom de är bortresta, med M's gosedjurspanda. Himla mysigt.

Idag har vi varit på turné! Mamma, Hanna, Sandra och jag har (efter lite om och men och grävlingar) varit och hälsat på familjen Andersson i deras sommarstuga i Skärså. Det händer verkligen inte varje dag vill jag lova och det var hur trevligt som helst! Jag gillar att göra sånt där. Och så fick vi äntligen träffa lilltösa vilket inte blir så ofta när vissa bor i San Fransisco :) Hon var hur glad och hur söt som helst! Här har ni lite bilder istället då jag känner att ordförrådet inte riktigt är på topp ikväll. Imorgon åker jag för övrigt tillbaka till Sthlm för lite jobb. Det blir nog bra.


    
Nina&David på midsommarafton, Alice och hennes fina moster, posering i Skärså, Alice och min mamma leker

Kommentarer:
Postat av: Linda

Det var supermysigt att ni kom och hälsade på, det får vi göra om!

2009-06-23 @ 20:25:06

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback