Dålig tenta men bra kväll

Jag trodde jag skulle vara glad, lättad och upprymd när hemtentan var klar. Istället kan jag konstatera att den är rätt kass med tanke på hur sjukt mycket tid jag lagt ner på den. Men jag orkar inte göra något åt det. Och jag ser egentligen inte hur jag skulle göra något åt det heller för den delen. Den är helt enkelt inte bra bara. Så är det. Men istället för att vara glad över att jag var klar så blev jag nedstämd, vilket var lite otippat. Men jag måste försöka tänka att jag har varit duktig och faktiskt verkligen försökt. Med tanke på hur jag reagerade när vi fick tentan så har jag kommit rätt så långt. För då kunde jag ju inte för mitt liv tro att jag skulle få ihop något att lämna in överhuvudtaget men nu sitter jag här med 17 sidor text. Ja, jag får försöka att fokusera på det helt enkelt. Något har jag allt åstadkommit och det är åtminstone relaterat till sociologi.

Gårdagskvällen var trevlig för övrigt. Johanna och jag verkade nästan ha nån inneliggande undermedveten ilska för vi slog som aldrig förr på varandra..! Sedan tog jag mig hem till David helt på egen hand (!). Det är nästan så jag börjar tro att nåt slags lokalsinne börjar födas i min hjärna.. Fast det vore väl rätt otroligt iofs.. Vi pratade iaf en massa, försökte omvända min musiksmak, åt gooda mackor och goodis, gömde oss undan pundarna, samt köpte nästan (...) en båt. Mycket trevligt och väldigt lite krystat var det men filmen får visst vänta tills nästa gång :)

Om nån timme ska Johanna, jag och kanske Hanna iväg och springa Årstaviken runt. Det kanske får det hela att kännas lite bättre. Hoppas kan man ju iaf.. Johanna och jag sprang ju faktiskt den svängen förra onsdagen men det blev som aldrig att jag bloggade om det. Det var iaf långt och vi var gryyyymma!


Kommentarer:
Postat av: Sandra

Sorry att jag inte fick tummen ur och hjälpte till mer men du verkar ju ha lyckats fått ihop massa sidor ändå! Och tänk så mycket du lärt dig. :)

2009-06-03 @ 19:47:25
Postat av: Hanna

Men Maja! Du är mkt bättre än du tror!! Är övertygad om att du får godkänt så väl du arbetat med tentan. Pöss!

2009-06-03 @ 22:19:15
Postat av: Johanna

Maja du och jag, vi är ständigt grymma! kommer sakna min bästa träningskompis.

2009-06-04 @ 22:15:21

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback