Mycket regn och mycket skoj!

En regnig helg blev det i Stockholm. Ante, Malin och jag bilade ner i torsdags kväll/natt med målet Where The Action Is på lördagen. Fredagen började mycket bra med värsta frukosten, me like. Sedan kom regnet. För resten av helgen. Eller, liiite uppehåll var det allt där på fredag kväll men då var vi inomhus så vad gjorde det. Fredagen blev iaf rätt lugn med fika på Rosendal och lite bilsightseeing på Lidingö. På kvällen gästade vi Grill för andra gången. Det var sjuukt gott precis som förra gången vi var där! Sedan dess har det ju dock hunnit brinna ner en gång så det såg lite annorlunda ut nu. Vi hamnade i den del som var designad som en jaktstuga. Kändes precis som hemma i Norrland!

I lördags hade jag helt stört ont i min fot (sprang, fick ett skavsår, sprang lite till, blev halt). Men jag tog mig till Stora skuggan (även om det var typ hundra mil från t-banan..) och Where The Action Is. Jag kände mig som Ringaren i Notre Dame/Barbapapa där jag haltade fram med vad som såg ut som en soppåse (stoppade min tygväska i en plastpåse pga ösregnet..) i min jättelika knallila regnjacka. Regnet höll i sig heeela festivalen men musiken höll mig på gott humör ändå! Det var ju inte så mkt att göra åt vädret så det var som bara att gilla läget. And I did. Jag gillade Markus Krunegård, Jonathan Johansson, Moneybrother, Magic Numbers, Asha Ali, Hello Saferide och framför allt gillade jag Tiger Lou. Ohyes. Ja, det var onekligen många vackra karlar på scenerna denna dag. Sämre kunde både ögon och öron ha mått!

Igår fortsatte regnet men jag trotsade det och tog mig åtminstone till Söder. Hängde med David några timmar och förstörde hans lägenhet litegrann. Sen bar det av norrut igen och där befinner jag mig nu. Har idag fått mina superstålhätteskor inför arbetet senare i sommar. De ser galet stora ut men städare kanske får dispens från att vara så särskilt moderiktiga..? Jag har även ätit middag med Ninan idag, himlarns trevligt var det! Sådär, då har ni koll på allt jag gjort de senaste dagarna. Nu blir det te!



Hanna har alla kort från helgen men här är iaf ett på oss under Moneybrothers spelning så länge.
(Foto:
Sandra)

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Kängor med stålhätta är punk! ;) Dansa runt lite till den här samtidigt så blir det bra: U2pDs" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=TMGXyU2pDs

2009-06-16 @ 01:15:36
Postat av: Sandra

Om länken inte funkar direkt så prova att klippa och klistra istället.

2009-06-16 @ 01:17:00

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback