Helkväll på Kvarnen

Lördagen tillbringades på Kvarnen pendlandes mellan baren och dansgolvet. Rätt kass musik spelades det och inge vidare intressanta människor var det där men på något sätt blev det en helt okej kväll ändå. Måste nästan ha varit tack vare sällskapet. Jag hade (väldigt långsökt jag vet men jag orkar inte dra hela historien om varför) hoppats på att kanske Björn Gustafsson skulle vara där men.. ja, det var han ju givetvis inte. Bättre lycka på den fronten nästa helg kanske.. 

    

Och jag är hemskt ledsen men jag kommer verkligen aldrig att förstå vitsen med Veronica Maggio. Det är ju bara stånk och stön och kassa texter hela dagen lång..


Nu till en helt annan femma, hur ska man egentligen bära sig åt för att få sin blogg lite mer poppis? Jag är nämligen lite sugen på att bli den nästa Blondinbella. Mahognymaja funderar jag på att kalla mig, vad tror ni om det? Jag tycker det luktar framgång lång väg! Frågan är om man måste börja skriva om intressanta saker då.. för det kan ju däremot bli lite knepigare, hm..

Kommentarer:
Postat av: Jonas

Den där tog hårt på mig Maja. Veronica Maggio är sveriges sexigaste kvinna. Som hon rör sig på scen när hon kör live. Oh my guud. Vad är grejen med Björn? Han är inte rolig. Eller lite. Inte söt heller. Eller jo kanske lite. Men Maggio. Hon är.. ja nu försvann alla mina ord. Borta!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback