2009 here I come

Ja herregud då var det nytt år igen då. 2008 var fyllt med både mycket roligt och mycket sorgset. Och att det gått ett helt år sedan Hanna och jag började vår jorden runt-resa är ju helt ofattbart! Förra året vid den här tiden var vi ju i full fart med att planera och packa och vara pirriga.. Tiden har gått så sjukt snabbt samtidigt som det har hänt så himla mycket under det här året. 2009 ska iaf bli ett bra år, det bestämmer jag.

Sista dagen på 2008 firades först med goood middag med familjen uppe på Södermalm. Sedan blev det festligheter för Nina och mig i Granloholm. Väldigt trevligt blev det och jag är så glad att jag fick ringa in det nya året med fina Nina! Mindre roligt var det dock imorse när jag var på väg hem och stoppades av Sundsvalls Tidning som ville göra en enkätundersökning. Jag försökte, ganska bakis och sliten, att prata bort det samtidigt som jag hörde Nina i telefonen "Spring Maja, spring!". Men hur det kom sig så blev jag ändå kvar där medan jag snällt svarade på frågan "Har du något nyårslöfte?" och fotografen fick ta ett kort på slitna lilla mig i smetigt, gammalt smink. Är det inte hett så säg. Inget nyårslöfte hade jag att komma med heller.


                              Nina och jag vid tolvslaget. Utan någon mellan oss för en gångs skull ;)

Lyssnar på:
London! - Frida Hyvönen
Until We Bleed - Kleerup feat. Lykke Li

Kommentarer:
Postat av: Nina

"Utan någon mellan oss för en gångs skull ;)" Haha!

2009-01-01 @ 21:24:19

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback