Liiite ordning i kaoset iaf..

Taaack för alla fina ord och gratulationer angående min skolstart! Det värmer massor. Idag har jag äntligen införskaffat ett ordentligt kollegieblock, kalender och lite sånt där som man kan behöva. Även om jag inte hunnit plugga något direkt så känns det iaf skönt att ha lite mer ordning på sakerna. Nu sitter jag och försöker boka studentbostad också men det går dock mindre bra.. Får väl hoppas att sidan fungerar bättre imorgon bitti. Det är onekligen mycket att hålla reda på, och mycket på en gång. Men det blir nog bra så småningom. I fredags hade vi lite insparksfest på skolan förresten. Det var väldigt trevligt och ölen var löjligt billig..! Såna tillställningar hoppas jag det blir fler av :) Nu ska jag snart ta och krypa ner så jag orkar med lite grupparbete imorgon. Godnatten!


Lyssnar på:
Broken Strings - James Morrison feat. Nelly Furtado
Love Lockdown - Kanye West
Radio - Beyoncé
Heartless - Kanye West

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback