Godkänd och tonfiskmissbrukare

Någon måste ha hållt tummarna idag för vi fick godkänt på vår rapport! Eller så hade det nåt med mitt nya knallrosa nagellack att göra (Lauren i The Hills har sånt..). Fick för mig att det skulle ge tur så istället för att gå och lägga mig började jag måla naglarna sent igår kväll.. Eller så var det kanske för att vårt arbete faktiskt var riktigt bra? Vem vet. Men nåt trodde jag nog allt att vi skulle få komplettera men icke. Så jäkla skönt! Jag är så stolt över vår grupp! När jag kom hem firade jag med The Hills och lite naturgodis, that's all I need ;) Och nyss beställde jag den här för den var slut på press stop när jag var förbi där igår. Kan få bli min lilla grattis-till-godkänt-present till mig själv (ja, jag kan alltid komma på ursäkter till att köpa/göra/äta saker). Den kommer passa fint i min lägenhet iaf, bara typ 1,5 vecka kvar till flytt nu...

Ett av föredragen idag handlade om missbruk, då sa C att jag missbrukar tonfisk. Det är lättfixad lunch okej!??!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback