Släkten är bäst!

För att inte förstöra vad som skulle vara en överraskning på min kära kusin Tobbes 40-årsfest så har jag inte kunnat blogga om att älsklingsmamma har varit hos oss ända sedan i torsdags..! Men nu är festen över och hon är på väg norrut igen så nu kan jag lätta på locket. Och en överraskning på festen igår blev hon minsann! En fantastiskt trevlig tillställning var det. Jag älskar verkligen att träffa släkten, min släkt är nog faktiskt den bästa som finns. Särskilt en liten knodd (läs: Olle) har jag blivit väldigt förtjust i :) Annars så har vi i helgen också käkat på Bara Bistro, shoppat lite i Solna centrum (hittade såå fina trosor, vilket jag är helt besatt av förutom klänningar...) och tittat på Melodifestivalen (yesssss, Marie gick inte vidare!). Och idag har vi gjort Djurgården. Vi åt först semla på Flickorna Helin och Voltaire för att sedan vandra runt på Vårsalongen på Liljevalchs. Jätteintressant och fascinerande var det och jag blev ovanligt förtjust i konsten. Blev tom lite kär i två tavlor också vilket typ aldrig har hänt.. All in all har det varit en toppenhelg, som vanligt när mammsen är på besök!

Och snart börjar en av mina favoritserier Nip/Tuck. Men med tanke på hur sjukt porrigt det var förra veckan så känner jag faktiskt en lätt motvilja.. Vilket inte alls är likt mig. Men det ska tittas ändå. Skulle jag bryta en tradition liksom? No way José.


Älskade släkten.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Olle gillar dig med...han vill hänga i kökshörnan och kolla frukter med dig any day:)

2009-02-09 @ 22:09:09

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback