Maja hjärta rosor

Det har väl inte undgått någon att det vankas Alla Hjärtans Dag på lördag gissar jag? Jag är då fullt medveten om det iaf. Det slog mig häromdagen att det är första gången på typ 7 år som jag är singel denna "högtidsdag". Och jag veet att det mest bara är kommersiellt tjafs. Men jag är ändå van vid att ha någon då, och kanske göra nåt lite extra mysigt sådär. Det är lite ovant att det inte är så i år bara, that's all I'm saying. Men Hanna och jag har lite saker planerade då iaf, så det ser jag fram emot. Men om någon skulle känna för att ge mig blommor så är det bara att köra hårt! När vi var i Solna Centrum förra helgen såg jag rosor som jag blev helt kär i. Jag kan t.o.m ha sagt att jag skulle kunna dö för såna rosor, vilket väl kanske var liiite att ta i. Men fantastiskt vackra var de! Och lycklig skulle jag bli om jag fick såna. Man kanske ska ta och skicka några till sig själv? Och lite choklad kanske? Hmm...


Kommentarer:
Postat av: Pillan

Ahaa, då förstår jag!

Jag kommer bo på våning två, du då? Min inflyttning blir ju inte förrens första april dessvärre, så du får gärna slänga ut lite bilder när du väl flyttar in! ;) Jag är riktigt nyfiken på hur det ser ut. Är det fräscha lägenheter?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback