Bikten.

PM-seminarium aka Domedagen idag. Men det gick rätt okej ändå. Vissa skulle nog inte alls hålla med mig om det, men så tycker jag. Antagligen för att jag var beredd på det allra allra värstaste. Heelt fel har vi ju faktiskt inte gjort. Bara lite. Nu ska vi bara (...) få ihop det här till någon slags helhet också, hmm.. Borde kanske suttit lite med det nu, men det kändes fett olockande efter en hel dag i skolan. Så datorn blev min bästa vän istället. Och snart börjar ju The Hills. That's right! I said it! It's out there! Jag, Maja Öberg, tittar på The Hills ibland (och jag är dessutom lite kär i Lauren..). Så är det and I'm proud..!


Kommentarer:
Postat av: Taxi Anders

Va fan är he hills för nåt? Jag trodde du kollade på corona beach.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback