Vänner och julgranar

Första dagen i Sundsvall har varit fullspäckad och supertrevlig. Jag sov ut och hade en jätteskön fm med pyttelite plugg. Sedan var jag och tränade på gymmet på mammas jobb. Ensam var jag, skönt nog. Klarar mig utan Metsobiffarna som brukar hänga där. Var så himla sugen på att springa idag nämligen men jag tycker det känns besvärligt när det är så mkt snö, så jag hade iaf bestämt mig för att springa i 40 minuter på löpbandet på mammas jobb. Efteråt var jag helt döööd, haha! Min kära klassis Lisa är en riktig hejare på att springa, så jag tänkte lite på henne när jag flåsade på som en jag-vet-inte-vad där på löpbandet. Och efter denna dödstur är det enda jag kan skryta med 7km på 38 min. Kände ni Lisa så skulle ni hånskratta åt mitt resultat, tro mig :) Hur som helst var det jääätteskönt att få köra helt slut på sig (körde lite styrka också) och lite kul att köra löpbandet ändå. Efteråt åkte jag till stan och hängde lite med Anders, kul som alltid! Fortsatte sedan turnén med fika med Nina och Karin på "Tant Anci och Fröken Sara". Supertrevligt och roligt det med! Jag vet att jag säger det här vaaarje jul, men det är så himla härligt när man får träffa alla de man tycker så mycket om!! Och ikväll har mammsen och jag klätt den superfina julgranen som vi valde ut för några veckor sedan. En riktig Disneygran blev det, love it! Och helt lovely är även den ståtliga granen som står på torget i Sundsvall, se bara här nedan. Love den med! Sundsvall är verkligen otroligt vackert pyntat om julen.


   


Kommentarer:
Postat av: Lisa

Heja Maja! Vad duktig du är! =) 7 km på 38 min är verkligen inte fy skam. Jag tycker minsann att du ska springa Tjejmilen nästa år. Vad sägs? Du kommer vara grym!

2009-12-22 @ 19:07:46

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback