Sthlm - Uppsala - Sundsvall

Igår kväll var jag hos Hanna och käkade middag och kollade tv. Vi såg, enligt fredagstraditionen, På Spåret. Det är rätt frustrerande att jag ungefär aldrig kan svaret på nåt men igår tog jag iaf Bombay på 10p innan ens första klass tog det (tänk att Dr.Bombay var bra till nåt till slut) och så kunde jag Shiva. Men det var väl typ allt, haha. Sen såg vi även Jul med Ernst, också lite tradition. Han är väl för mysig han, en Ernst skulle man ha..! När jag kom hem såg jag ikapp alla Sunes Jul som jag missat medans jag haft besök av Tim. 3-4 avsnitt på rad blev ju nästan Sune-överdos. Men det var sjukt roliga avsnitt och nu är jag ikapp. Känns mkt bra.

Idag ska det packas inför 2,5 veckas Sundsvallsvistelse. Längtar hem så det nästan gör lite ont i mig. Ska bli så jäkla skönt att få vara hemma med familj, katt och vänner och bo i hus och bara ha det lugnt och skönt och julmysigt. Underbart. Och godkänt på den där skumma hemtentan om diskurser fick jag också (tro det eller ej) så då slipper man oroa sig för det och kan faktiskt ha lite jullov. Riktigt skönt.

Så, packa var det. Och slå in julklappar. Och tvätta håret. Det måste jag göra nu. Ikväll vankas det nämligen 30-årsfest i Uppsala hos Sandra, himla kul ska det bli men jag kan inte gå dit och se ut såhär. Så hopp-in-i-duschen!



Ett vintrigt Västra skogen.


Kommentarer:
Postat av: Nina

...och jag längtar till Västra Skogen nu när jag såg den där bilden.

2009-12-19 @ 12:56:59
Postat av: Lisa

Yes, Dr. Bombay! Jag kunde inte Shiva dock, men däremot yoghurtsåsen. Trevlig kväll och hoppas resan norrut går bra!

2009-12-19 @ 14:07:46

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback