Skämmes tamefan!

Gaaah, jag har missat Rasmus Kellermans blogg! För hundra år sedan kommer jag ihåg att jag nån gång läste nåt liitet litet inlägg på nån blogg han hade. Men sedan har jag bara haft fokus på själva Tiger Lou-sidan (den som jag länkat till här sedan urminnes tider). Fråga mig inte hur, men när jag för en stund sedan försökte googla reda på vem som är Gustaf Skarsgårds flickvän (ehrm..) så hittade jag istället Rasmus Kellermans blogg!? Tror att jag råkade (...) komma in på hans Facebook och där fanns det länk till bloggen. Skäms gör jag för att jag missat något så viktigt så länge! Skäms, skäms, skäms! Jag råkade (...) även hitta en massa bilder - vaaackra bilder (de var faktiskt tillgängliga för alla att titta på..). Jag har med andra ord inga som helst problem att hålla mig sysselsatt just nu. Jag både skäms och snokar, samtidigt, yey! Men någon såhär fantastiskt talangfull och vacker får man ju faktiskt inte missa att hålla sig uppdaterad om..;



Kommentarer:
Postat av: Sandra

Tänk så lätt det är att bara råka, Maja!

2009-12-28 @ 00:31:39

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback