Ankor och snö

Trevligt 30-årspartaj i Uppsala igår! Hanna och jag sov kvar och har haft en lugn och skön dag med Sandra och Rickard idag. Vi skiljdes sedan åt och jag kom hem till Sundsvall vid 20-tiden medan Hannan åkte tillbaka till Sthlm. Det är galet mkt snö här för övrigt. Mamma har skottat tre (!) gånger idag.. Norrland goes all in med andra ord, som vanligt. Anyhow, mammsen och jag kollade lite på Anna Ankas jul när jag kom hem, haha! Kära nån säger jag bara.. Tacka vet jag Kalle. Jag har precis kollat klart på "Blood Diamond" nu också. Liite annan kvalité än Ankan det. Riktigt bra film faktiskt, action! Nu: sova (med katten om jag har tur).


   
Smarrig buffé, Födelsedagsbarnet herself, min första sovplats samt min slutliga (och lite mer bekväma) sovplats.     


Kommentarer:
Postat av: Sandra

Vad fin den var den sista bilden på dig! Sen gillar jag ju såklart bilden på dig i korgen men där är jag partisk. (Likaså när det gäller stoltheten över maten, hehe.)

2009-12-21 @ 20:08:42

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback