En liten snabb 2009-lista

Årets..

Pirrigaste:
att börja på socionomutbildningen
Överraskning: filmen Twilight samt att jag klarat hela första året på utbildningen
Flytt: till Västra skogen - loving it!
Resa: till Berlin med Cicci, spännande på många sätt..
Sjukdom: vaglar i ögonen tydligen och den långvariga blåsan under foten i somras
Stammis: jag på Solna bibliotek
Nykomling: Cecilia Thelander!
Tyngsta: Lagboken
Guld: Dragons som vann SM-guld!
Besatthet: ciabatta, bananchips i youghurt, julte, Lauren i The Hills, Björn Gustafsson och skäggiga karlar
TV-serier: The Hills, True Blood, Ensam mamma söker
Slagsmål: mina tre på krogen..
Gråtattack: varje gång jag såg avsnittet av Grey's Anatomy när George dog, särskilt andra gången..
Blötaste: Where the Action Is och Popaganda
Skrik: jag alldeles innan första åket i Insane på Gröna Lund - "Jag vill ha min mammaaaaa!!"
Uttryck: "Det är oklart", "É du go eller", "ståtrosa", "B som i box b som i bag b som i bag in box"
Konserter: Where the Action is, Pop Dakar, Popaganda, Markus Krunegård (4 ggr), Tiger Lou (3 ggr), David Sandström, Jonathan Johansson (2 ggr), Panter (2 ggr), Tingsek, Coldplay, Moneybrother (2 ggr), Shout Out Louds, Tutankamon och så har jag säkert glömt nån


  


Kommentarer:
Postat av: Lisa

Har du slagits?! Jag måste berätta om min senaste dröm när jag ringer, påminn mig! Väldigt generande.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback