Maja vs Vageln

Jaha. Nähä. Ögat var ännu värre imorse när jag vaknade. Det gick som inte att öppna. Alls. Jag var först tvungen att gräva bort tre ton gegga ur ögonvrån innan det motvilligt öppnade sig. Leeess(en) blev jag. För det sätter sig som i hela kroppen. Hela jag blir alldeles trött, både fysiskt och psykiskt. Så det tog emot att åka till jobbet idag men på nåt sätt så överlevde jag dagen. Ortvikens helt fantastiskt varma och fuktiga luft gör dock att den lilla skiten frodas tyvärr. Ikväll ska jag dock tydligen lyckas få i nån bra salva i ögat men alla ni som känner mig förstår hur mkt det tar emot.. Ögon och all form av pill i ögon (förutom sätta i linser) är det värsta jag vet så den här baotavageln är extremt jobbig för mig. Men salvan ska i så det är väl bara att bita ihop antar jag.


"Låtsas som om allt är som det ska och som om allt är vackert"


Kommentarer:
Postat av: Nina

Jävla vagel! Men tänk på att salvan är en friend of your's, den är bra för dig, även om pill i ögonen är olustigt.

2009-08-04 @ 21:03:42
Postat av: Jonas

Hahaha! Jag har också en vagel i ögat! Nyss sa jag högt för mig själv. ÅH Maja har också en vagel! Haha. Hatar vagel. HATA HATA HATA!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback