Vilsen men disciplinerad

Men det är väl helt fantastiskt vad dålig hemtentan blir. Eller, vissa stunder tycker jag att den blir rätt bra men för det mesta tycker jag nog ändå att den bara blir bajs. Jag vet verkligen inte vad det är jag skriver, eller vad det är läraren vill ha. Det känns som jag snurrar in mig själv i en hel massa konstigheter som jag varken förstår eller kan ta mig ur. Psykologi är otroligt intressant, absolut, men det är sjukt svårt också. Det är himla lätt att virra bort sig själv i alla begrepp, teorier och framförallt känslor. Det är svårt att sortera allt liksom, typ  inget jag skrivit som svar känns särskilt relevant för frågan eller  ens sammanhängande. Men om vi däremot ser detta ur ett word count-perspektiv så går det alldeles fantastiskt bra. Efter tre dagar med plugg från kl.9 (förutom idag för idag är jag förkyld och behövde sömn) till typ kl.15 så har jag åtminstone svarat på 6 av 7 frågor och skrapat ihop 3,5 sidor och nästan 2500 ord. Det ni! Sen att texten som sagt med stor sannolikhet är mer eller mindre värdelös kan vi ju, för en stund iaf, bortse från. Heja mig!

Kommentarer:
Postat av: Lisa

Du är duktig bejb!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback