Hata Solna.

Solna-Sundsvall 70-61. Jag tror aldrig jag har varit så högljudd och arg under en match någonsin förut. Och då har jag ändå kollat på basket sedan jag var typ sju år. Jag tål bara inte Solna, de är helt enkelt inte trevliga! Så jäkla dryga, kaxiga och allt annat än ödmjuka. Och Leslie Myrthil verkar ju enligt alla vara sänd av Gudarna själva. Inget han gör är ju någonsin fel, tom när han ramlar så gör han det tydligen bra? Arrggh! Domarna var också sämst. Och så Dragons själva då, suck, de var ingen hit de heller måste jag väl erkänna. Försvar var det ju uppenbarligen ingen som någonsin hört talas om och taggad verkade ju ingen vara. Ändå fick de ihop till 61 poäng på nåt underligt sätt. Och de kom igen från en usel start då det stod typ 23-9. Och förra matchen vann ju Dragons överlägset så det här är bara så fucking frustrerande! Morr.

Nu ska jag dricka mitt te och försöka bli lite gladare (lugnare iaf) genom att sitta på min mysiga matta och kolla på "Christine". Jag tycker om att spendera dagarna på min matta nuförtiden. Den är stor, mjuk och svart. Jag gör läxorna här, jag datanördar här och jag tittar på tv här. Medan jag gör allt detta dricker jag gärna te ur den fina muggen som jag fick av Nina och lyssnar på Lost Patrols gamla gamla skiva. Gärna på "Anywhere, anytime, anyone". Och eftersom snälla Hanna satte upp min rullgardin igår kväll så har jag gärna den nerdragen också som jag har haft hela dagen idag t.ex. Myysigt.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Mm, mkt underlig match..vad håller dom på med egentligen? Bra att du har det mys i din lgh! Love you!

2009-04-21 @ 22:28:15
Postat av: Nina

Ehh.. hata Bajskorven!

2009-04-21 @ 22:43:13

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback