Fast i mörkret på E4an.

Jag började nästan tro att det inte var menat att jag skulle ta mig till Sundsvall i påsk. Först var det ju examinationsflytten och tågbiljettsproblemet. Men det ordnade jag ju med att boka in mig på Cerisresorbussen som gick vid 18-tiden igår istället. Men sen blev jag sjuk i tisdags och blev sängliggande då och så stor del som var möjligt av gårdagen. Men jag klarade av både examinationen och att ta mig till bussen. Men sen när vi väl är på väg, ja då går bussen sönder (!)nånstans längs E4an i de mörka skogarna mellan Gävle och Söderhamn. Så där blev vi sittandes i en timme, festligt värre. Som tur var var vi bara sju personer på bussen så de skickade en sån där minibuss som tog oss sista biten. Skönt nog kunde jag sova på den så jag var inte helt grinig när mamma kom och hämtade mig vid 01 på Navet... Men hemresan kunde ju gått smidigare. Skönt att jag kom fram igår iaf för imorse hade jag klipptid kl.10:30. Såå skönt att det är gjort, var hundra år sedan sist! Passade även på att fixa nya linser. Optikern tyckte det var bra att jag gynnade Norrland ;) Och nu är jag hos Lisan sedan ett tag tillbaka. Var alldeles för längesen sist vi sågs så nu ska jag återgå till henne. Glad påsk!

Lyssnar på:
Halo - Beyoncé


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback